Samen met de klant op locatie werken heeft vele voordelen, waar zowel de klant als wij de vruchten van plukken. Een win-win situatie dus. Wij geven je 7 redenen waarom.

Face to face overleg
Bij een vraag, idee of iets anders wat we willen bespreken, is bellen natuurlijk makkelijker dan mailen. We bellen dus veel met klanten. Als het kan of nodig is, pakken we er ook een video belverbinding bij. Maar er gaat niks boven face to face overleg: we kunnen dingen aanwijzen, laten zien, duiden, noem maar op. Non-verbale communicatie gaat via de telefoon gewoon niet. Qua communicatie gaat er niks boven face to face overleg.

Sfeer
Gevoel en beleving maken of kraken het succes. Het is voor ons dus van wezenlijk belang om op locatie te zijn bij de klant. Om daar de sfeer te proeven, te ervaren hoe een bedrijf werkt. En niet te vergeten de beleving van de werknemers bij het werk, bij de klanten. Die sfeer vertalen wij door in alles wat we maken voor de klant.

Echt samen werken
Online marketing doe je niet alleen, dat doe je samen. Samen met de opdrachtgever komen we echt verder. Wij kennen online marketing, de klant kent zijn business. Samen weten we precies de juiste toon neer te zetten voor een optimaal resultaat. Of dat nu het inrichten is van je website , een nieuw design ontwerpen voor je website of het schrijven van goede content is. Met een goede samenwerking bereiken we grote hoogtes.

Begeleiding en uitleg
Stel, wij helpen met de implementatie van ons Conversational chat oplossing. Wij zorgen er dan voor dat jouw chat team volledig voorbereid is en een goede briefing krijgt. Zit je met een grote campagne, die je scherp in de gaten wilt houden? Een livegang, met een redirect case, een demo van het nieuwe design van je website? Wat de gelegenheid ook is, wij begeleiden je medewerkers waar nodig.

Snel, sneller, snelst
Digitale online producten draaien veelal op cijfers en inzichtelijke data. Deze data vinden we niet alleen maar in Google Analytics. Data zit ook vaak in het bedrijf zelf, in de hoofden van je collega’s, op niet toegankelijke plaatsen. Telefonisch overleg om de juiste cijfers boven tafel te krijgen en om op de juiste plek te komen duurt altijd eventjes. Werken we op locatie, dan loop je gewoon naar iemand toe. Snellere toegang tot data en sneller informatie verkrijgen zorgt voor een sneller proces en dus (je raadt het al) sneller het beoogde resultaat.

Een goede klik
Echt goede samenwerking heeft in de basis een goede relatie. Een relatie opbouwen met een klant doen wij makkelijker op locatie. Als je elkaar regelmatig ziet en spreekt, dan werk je makkelijker samen. Je bent sneller op de hoogte van de ins & outs van de daily business en kan beter levelen met elkaar. Daarnaast vinden we het ook gezellig! Wij zitten daarom regelmatig bij klanten op kantoor, maar dat is net zo goed andersom.

Tussen de regels door
Onze mensen zijn vooral goed in het leggen van verbanden. Zaken die we op locatie horen, in overleg, maar ook tijdens de lunch, bij de koffie of in de wandelgangen, kunnen we gebruiken om ons eigen beeld van de organisatie van de klant te versterken. En nog belangrijker, dit gebruiken we ook weer om het beeld van de organisatie beter en duidelijker naar buiten uit te dragen. Daarnaast signaleren we op locatie ook vaak kansen waar anderen misschien niet aan denken.