Functietitel:
Support Engineer

Standplaats:
Huizen

Aantal uur:
32-40 uur

Solliciteer nu!

Kom jij onze klanten blij maken?

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten blij zijn. Hoe kunnen wij ze helpen? Wat hebben onze klanten nodig? Hoe kunnen we de klantvraag vertalen in het verbeteren van onze processen of producten? Het Serviceteam van Zig werkt dagelijks vol enthousiasme aan deze vraagstukken. Het blij maken van de klant door goede service, met net dat stapje extra. Ben jij communicatief sterk, analytisch en servicegericht? Dan zoeken wij jou! Vanwege het vertrek van een collega zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste collega die het Zig | Serviceteam komt versterken! Iets voor jou? Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Het Zig | Serviceteam staat dagelijks voor onze klanten klaar. Als (senior) servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en doe je er alles aan om de klant verder te helpen. Samen met je team zet je net die extra stap om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en blij te maken. Alles voor een lach op het gezicht van de klant aan het einde van de dag.

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Het aannemen van eerste- en tweedelijnsstoring- en wijzigingsverzoeken en deze registreren;
  • Het zelfstandig oplossen van eerstelijnsstoringen en inschakelen van een consultant bij tweedelijnsstoringen;
  • Binnen het team heeft iedereen een vaste telefoon- en e-maildag. Naast deze ‘vaste’ dagen, ondersteun je bij afwezigheid van je collega’s;
  • Je levert een proactieve bijdrage aan de verbetering en uitbreiding van processen en het selfserviceportaal door het doen van verbetervoorstellen en signaleren van wensen, behoeften en knelpunten.
  • Je levert een bijdrage aan (de verbetering van) werkinstructies, (technische) handleidingen en verbetering van de algehele serviceverlening en kwaliteit van ICT binnen de organisatie.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken iemand die het beste uit zichzelf haalt in een dynamische omgeving, waar je nooit stil staat. Jij bent nieuwsgierig en onderzoekend en kijkt verder dan het probleem of de vraag van de klant. Jij vindt het leuk om naast je dagelijkse werkzaamheden de processen te optimaliseren en een bijdrage te leveren aan diverse projecten die lopen of nog gaan lopen. Jij krijgt energie van het blij maken van de klant door goede service te verlenen. Je bent geduldig, behulpzaam en weet een negatief gesprek altijd om te zetten in een positief gesprek.

Wij zoeken iemand die 32-40 uur per week beschikbaar is.

Als servicedeskmedewerker in het Zig | Serviceteam beschik je over de volgende skills en ervaring:

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding in de richting van ICT;
  • Jij hebt HBO werk-en denkniveau;
  • Je bent in staat om techniek/software je snel eigen te maken;
  • Jij bent communicatief vaardig, neemt initiatief, bent analytisch en empathisch;
  • Jij kan het hoofd koel houden, ook als er een grote storing is;
  • Jij bent in staat om snel te schakelen tussen taken;
  • Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je beheerst de Engelse taal goed;
  • Pré: je hebt ervaring met CMS-systemen en basis databasekennis (SQL).

Klinkt goed! En nu?

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, reageer op deze vacature en stuur jouw CV of LinkedIn profiel.

Solliciteren bij Zig in 5 stappen

1. Solliciteren

Solliciteren

Is de baan iets voor jou? Laat ons weten dat je enthousiast bent! Vul je gegevens in en upload je CV/laat een link achter naar jouw LinkedIn profiel. Wij inventariseren alle reacties en bekijken zo snel mogelijk jouw sollicitatie.

2. Kennismaking

Kennismaking

Als wij een match zien, krijg je van ons bericht en is het tijd voor een informeel kennismakingsgesprek. Wat kan ik voor je inschenken?

3. Tweede gesprek / Opdracht

Tweede gesprek / Opdracht

Tijdens het tweede gesprek maak je kennis met de afdeling waarin je komt te werken. Jij vertelt meer over jezelf, je motivatie en je kwaliteiten en wij vertellen je alles over de rol en het team. Voor sommige functies vragen wij je na het tweede gesprek een case uit te werken, die we vervolgens samen bespreken.

4. Aanbieding

Aanbieding

Zijn we beiden enthousiast? Wij doen nog even een VOG en eventuele referentie check. Dan doen wij je een aanbod, passend bij jouw ervaring en de functie.

5. Welkom!

Welkom!

Yes! Het contract is getekend! Je bent onze nieuwe aanwinst! Je startdatum is bekend. Je Zig Goodiebag ligt op je te wachten om zo goed mogelijk van start te gaan! Welkom aan boord!! We hebben er zin in!

Reageer hieronder op de vacature Support Engineer

Wij accepteren PDF, DOCX, JPG EN PNG files
Choose File