Functietitel:
Customer Success Manager

Standplaats:
Amsterdam

Aantal uur:
32-40 uur

Solliciteer nu!

Omschrijving

Zig Real Estate is dé softwareleverancier in de vastgoedbranche, met focus op (institutionele) beleggers en vastgoedmanagers. Als je als Customer Success Manager bij Zig Real Estate aan de slag gaat, word je onderdeel van een enthousiast en gedreven team met een mooie missie. Het Real Estate Platform helpt vastgoedorganisaties met het optimaliseren en automatiseren van klant- en verhuurprocessen. Als Customer Success Manager ben je het aanspreekpunt voor onze klanten. Je onderhoudt actief relaties en helpt klanten verder met zowel de implementatie als de adoptie van onze producten.

Wat ga je doen?

Veel vastgoedorganisaties zijn momenteel bezig met een digitale transformatie en werken toe naar optimaal wooncomfort en -gemak voor bewoners. Het Real Estate Platform, met de app voor huurders als belangrijk onderdeel, levert hier een grote bijdrage aan. Je zorgt er als Customer Success Manager voor dat klanten succesvol kunnen werken met alle onderdelen van het Real Estate Platform. Je leert klanten omgaan met het platform en de nieuwe onderdelen die actief worden doorontwikkeld. Je biedt ondersteuning, staat voor klanten klaar wanneer dit nodig is en zoekt proactief naar manieren om beter en slimmer te werken en waarde toe te voegen voor onze klanten. Dit laatste doe je onder meer op basis van de aanwezige data binnen het Real Estate Platform. Je helpt onze klanten verder, met als doel efficiënte processen en een verhoging van de klanttevredenheid.

De ideale Customer Success Manager heeft een radar voor cross- en upsell wanneer dit bijdraagt aan het succes van het platform bij de klant en stelt relevante oplossingen voor. Je schakelt onder andere met je collega Success Managers en met het product-ontwikkelteam. Daarnaast werk je nauw samen met sales, marketing en support, voor het verbreden en verdiepen van de klantrelatie.

Patrick, over zijn rol als Customer Success Manager bij Zig Real Estate:

“Ik ben verantwoordelijk voor diverse vastgoedbeleggers en beheerders binnen Zig Real Estate. Ik versterk de klantrelatie en denk mee over het uitbouwen van de waarde voor deze klanten met nieuwe producten, online diensten en proposities. Als Customer Success Manager ben ik de spin in het web tussen de klant en Zig Real Estate, waarbij ik het belang van Zig Real Estate en mijn klanten goed in balans houd.Ik werk dagelijks aan het vergroten van de omzet, het voorkomen van teleurstellingen en het verhogen van de klanttevredenheid. Ik lever daarmee een belangrijke bijdrage aan het succes en de groei van de verschillende klanten en Zig Real Estate. Daarnaast houd ik me bezig met het implementeren, optimaliseren en de adoptie van verschillende producten en probeer ik de klant zo goed mogelijk te ondersteunen bij de bedrijfs- en procesveranderingen. Hierbij geef ik gedegen advies, rekening houdend met de belangen van de klant, de systemen en de processen. Het afwisselend werken vanuit ons kantoor in Amsterdam, thuis en bij klanten maakt mijn werkweek dynamisch en leuk.”

Herken jij jezelf hierin?
Je ziet het als een uitdaging om onze klanten te helpen om klantgerichter te worden en de gestelde doelen te behalen.

Jij…

  • bent sociaalvaardig en vindt het leuk om met- en voor klanten te werken;
  • kunt goed luisteren en begrijpt de wensen en behoeften van klanten;
  • hebt strategisch inzicht en weet actief waarde toe te voegen aan de doelen van klanten;
  • lost graag proactief problemen op, draagt verbeterpunten aan en identificeert kansen op eigen initiatief;
  • bouwt met geduld aan langetermijnrelaties met je klanten.
  • bent tech savvy;
  • voelt je thuis in een dynamische en groeiende organisatie.

Passen bovenstaande skills bij jouw profiel, heb je >2 jaar werkervaring en word je enthousiast van samenwerken met klanten? Dan is de rol van Customer Success Manager echt iets voor jou.

Wie zijn wij?
Zig Real Estate is onderdeel van Zig Groep en helpt vastgoedorganisaties met het automatiseren en optimaliseren van klant- en verhuurprocessen. De focus van Zig Real Estate ligt op (institutionele) beleggers en vastgoedmanagers. Sinds 2019 opereren we volledig zelfstandig en zijn we grote stappen aan het zetten om de vastgoedsector te helpen om klantgerichter te worden. Dit doen we onder meer door de inzet van het Real Estate Platform en tegelijkertijd door het verder uitbreiden van het ecosysteem.

Onze huurders bieden we een app voor alle woonzaken en onze opdrachtgevers maken gebruik van ons Klantvolgsysteem. Wij zijn dagelijks bezig om ons product verder te ontwikkelen en uit te breiden. Daarnaast zijn we flink aan de weg aan het timmeren om internationaal te groeien. Onze eerste internationale klant die gebruik maakt van het Real Estate Platform in 8 landen in de EU is inmiddels een feit.

Werken bij Zig Real Estate betekent onder andere:

  • Een fijne sfeer binnen een organisatie die altijd in beweging is;
  • Flexibel werken; afwisselend vanuit ons kantoor in Amsterdam, bij klanten en thuis;
  • 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Een MacBook en iPhone (of Bring Your Own Device, als je dat fijner vindt)
  • Een goede mobiliteitsregeling;
  • Een pensioenregeling;
  • Ruimte om jouw kennis te delen en je persoonlijk verder te ontwikkelen via de Zig Academy;
  • Samenwerken met gemotiveerde en gedreven collega’s.


Klinkt goed! En nu?

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, reageer op deze vacature en stuur jouw CV/LinkedIn profiel. Meer weten? Bellen of whatsappen kan ook. Saskia Kronenburg, recruiter bij Zig, is bereikbaar op 06-41611022.

Solliciteren bij Zig in 5 stappen

1. Solliciteren

Solliciteren

Is de baan iets voor jou? Laat ons weten dat je enthousiast bent! Vul je gegevens in en upload je CV/laat een link achter naar jouw LinkedIn profiel. Wij inventariseren alle reacties en bekijken zo snel mogelijk jouw sollicitatie.

2. Kennismaking

Kennismaking

Als wij een match zien, krijg je van ons bericht en is het tijd voor een informeel kennismakingsgesprek. Wat kan ik voor je inschenken?

3. Tweede gesprek / Opdracht

Tweede gesprek / Opdracht

Tijdens het tweede gesprek maak je kennis met de afdeling waarin je komt te werken. Jij vertelt meer over jezelf, je motivatie en je kwaliteiten en wij vertellen je alles over de rol en het team. Voor sommige functies vragen wij je na het tweede gesprek een case uit te werken, die we vervolgens samen bespreken.

4. Aanbieding

Aanbieding

Zijn we beiden enthousiast? Wij doen nog even een VOG en eventuele referentie check. Dan doen wij je een aanbod, passend bij jouw ervaring en de functie.

5. Welkom!

Welkom!

Yes! Het contract is getekend! Je bent onze nieuwe aanwinst! Je startdatum is bekend. Je Zig Goodiebag ligt op je te wachten om zo goed mogelijk van start te gaan! Welkom aan boord!! We hebben er zin in!

Reageer hieronder op de vacature Customer Success Manager

Wij accepteren PDF, DOCX, JPG EN PNG files
Choose File