Functietitel:
KCC medewerker

Standplaats:
Huizen

Aantal uur:
8 – 40 uur

Solliciteer nu!

Omschrijving

Kom jij onze klanten blij maken?

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten blij zijn. Hoe kunnen wij ze helpen? Wat hebben onze klanten nodig? Hoe kunnen we de klantvraag vertalen in kansen voor de doorontwikkeling van onze producten? Het KCC-team van Zig werkt dagelijks vol enthousiasme aan deze vraagstukken op onze klantcontactafdeling. Het blij maken van de klant door goede service, met net dat stapje extra. Ben jij communicatief sterk en servicegericht? Lees dan snel verder. Wij zijn op zoek naar meerdere nieuwe collega’s (zowel parttime als fulltime is mogelijk) voor ons klantcontactcenter in Huizen.

Wat ga je doen?

Het KCC team van Zig staat dagelijks voor klanten klaar. Als klantcontactmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en doe je er alles aan om de klant verder te helpen.

“Het leukste aan mijn functie is het klantcontact. Het mensen echt kunnen helpen, zodat ze tevreden ophangen. Tegelijkertijd kunnen we door goed te luisteren en de juiste vertaalslag te maken bijdragen aan de verbetering van onze producten. Dat is heel erg leuk.” – Sophie, KCC-medewerker

Samen met Sophie en andere collega’s ben je elke dag bezig om goede service te verlenen voor een optimale klantervaring. Alles voor een lach op het gezicht van de klant aan het einde van de dag. Als klantcontactmedewerker zet je de extra stap om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en blij te maken.

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Het beantwoorden van de klantvragen via mail, telefoon en chat;
  • Het meedenken over het verbeteren/vernieuwen van onze producten door de klantvraag te vertalen naar de behoefte;
  • Meehelpen met het bedenken en bereiken van teamdoelen;
  • Proactief maatregelen treffen om veelgestelde vragen te voorkomen;
  • Het up-to-date houden van content en kennisbank;
  • Schakelen met andere teams t.b.v. het oplossen van problemen.

Wie zoeken wij?

Als KCC medewerker haal jij het beste uit jezelf in een dynamische omgeving, waar je nooit stil staat. Jij krijgt energie van het blij maken van klanten door goede service te verlenen. Je bent geduldig, behulpzaam en weet een negatief gesprek altijd om te zetten in een positief gesprek.

Wij zoeken meerdere nieuwe collega’s (0,2-1 fte). Wij staan open voor zowel ervaren klantcontactmedewerkers als starters en studenten (met bijvoorbeeld een tussenjaar of als je een bijbaan zoekt). Voldoe jij aan onderstaand profiel? Reageer dan snel, dan kijken we of er een match is.

Als KCC-medewerker beschik je over de volgende skills en ervaring:

  • Jij bent servicegericht en enthousiast;
  • Je hebt ervaring en/of affiniteit met klantcontact;
  • Jij bent communicatief vaardig, neemt initiatief, bent analytisch en empathisch;
  • Jij bent in staat om snel te schakelen tussen taken;
  • Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je beheerst de Engelse taal goed.

Wie zijn wij?

Wij helpen vastgoedorganisaties met onze software om dichter bij hun klanten te komen. We zoeken de verbinding met onze klanten, met woningzoekenden en huurders én met elkaar. Samen streven we naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, met een enthousiast en flexibel team. Doe je mee? Join the club!

Zig ontwikkelt software voor de vastgoedbranche (woningcorporaties, studentenhuisvesters en commercieel vastgoed). Wij verbinden vastgoedorganisaties met hun (aankomende) huurders met behulp van slimme, betrouwbare en gebruiksvriendelijke software. Dit doen wij al ruim 13 jaar met een enthousiast team van meer dan 90 specialisten. Ruim 160 vastgoedorganisaties en 2 miljoen mensen maken gebruik van onze software.

Waarom kiezen voor Zig?

Wij werken graag samen. Niet alleen met onze klanten, maar ook met elkaar. De bedrijfscultuur is open en de werksfeer is altijd goed.

Werken bij Zig betekent onder andere:

  • Ruimte om mee te denken over de doorontwikkeling van onze producten en om jouw kennis te delen;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen via de Zig Academy;
  • 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Goede pensioenregeling;
  • Gezellige en gedreven collega’s;
  • Een fijne werksfeer in een organisatie die altijd in beweging is.

Klinkt goed! En nu?

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, reageer op deze vacature en stuur jouw CV of LinkedIn profiel voor 17 augustus 2022. Meer weten? Bellen of whatsappen kan ook. Saskia Kronenburg, recruiter bij Zig, is bereikbaar op 06-41611022.

Reageer hieronder op de vacature Klantcontact medewerker

Wij accepteren PDF, DOCX, JPG EN PNG files
Choose File