Functietitel:
IT service engineer / Consultant

Standplaats:
Huizen/Amersfoort

Aantal uur:
40 uur

Solliciteer nu!

Omschrijving

Kom jij onze klanten blij maken?

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten blij zijn. Hoe kunnen wij ze helpen? Wat hebben onze klanten nodig? Hoe kunnen we de klantvraag vertalen in het verbeteren van onze processen of producten? Het Serviceteam van Zig werkt dagelijks vol enthousiasme aan deze vraagstukken. Het blij maken van de klant door goede service, met net dat stapje extra. Ben jij communicatief sterk, analytisch en servicegericht? Dan zoeken wij jou! Vanwege het vertrek van een collega zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste collega die het Zig | Serviceteam komt versterken! Iets voor jou? Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Het Zig | Serviceteam staat dagelijks voor onze klanten klaar. Als IT service engineer / consultant ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en doe je er alles aan om de klant verder te helpen. Samen met je team zet je net die extra stap om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en blij te maken. Alles voor een lach op het gezicht van de klant aan het einde van de dag.

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Het aannemen van eerste- en tweedelijnsstoring- en wijzigingsverzoeken en deze registreren;
  • Het zelfstandig oplossen van eerstelijnsstoringen en inschakelen van een consultant bij tweedelijnsstoringen;
  • Je levert telefonisch technische ondersteuning aan klanten;
  • Je voert online (via Teams) service gesprekken met onze klanten;
  • Je levert een proactieve bijdrage aan de verbetering en uitbreiding van processen en het selfserviceportaal door het doen van verbetervoorstellen en het signaleren van wensen, behoeften en knelpunten;
  • Je levert een bijdrage aan (de verbetering van) werkinstructies, (technische) handleidingen en verbetering van de algehele serviceverlening en kwaliteit van ICT binnen de organisatie.

Wie zoeken wij

Wij zoeken iemand die het beste uit zichzelf haalt in een dynamische omgeving, waar je nooit stil staat. Jij bent nieuwsgierig en onderzoekend en kijkt verder dan het probleem of de vraag van de klant. Jij vindt het leuk om naast je dagelijkse werkzaamheden de processen te optimaliseren en een bijdrage te leveren aan diverse projecten die lopen of nog gaan lopen. Jij krijgt energie van het blij maken van de klant door goede service te verlenen. Je bent geduldig, behulpzaam en weet een negatief gesprek altijd om te zetten in een positief gesprek.

Wij zoeken iemand die 32-40 uur per week beschikbaar is.

Als IT service engineer / consultant in het Zig | Serviceteam beschik je over de volgende skills en ervaring:

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO-4 in de richting van ICT;
  • Min. 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
  • Je bent in staat om techniek/software je snel eigen te maken;
  • Jij bent communicatief vaardig, neemt initiatief, bent analytisch en empathisch;
  • Jij kan het hoofd koel houden, ook als er een grote storing is;
  • Jij bent in staat om snel te schakelen tussen taken;
  • Jij spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je beheerst de Engelse taal goed;
  • Pré: je hebt ervaring met CMS-systemen en basis databasekennis (SQL).

Het leuke van werken in het Zig | Serviceteam is dat het een hele dynamische functie is, waarbij geen dag hetzelfde is. Je wordt uitgedaagd om bijvoorbeeld grote storingen in goede banen te begeleiden en mee te denken over het optimaliseren van onze processen. Je komt te werken in heel hecht team, dat goed op elkaar is ingespeeld en echt kijkt welke kwaliteiten jij aan het team kunt bijdragen. – Monique Schardijn, Zig | Serviceteam


Wie zijn wij?

Wij helpen vastgoedorganisaties met onze software om dichter bij hun klanten te komen. We zoeken de verbinding met onze klanten, met woningzoekenden en huurders én met elkaar. Samen streven we naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid, met een enthousiast en flexibel team. Doe je mee? Join the club!

Zig ontwikkelt software voor de vastgoedbranche (woningcorporaties, studentenhuisvesters en commercieel vastgoed). Wij verbinden vastgoedorganisaties met hun (aankomende) huurders met behulp van slimme, betrouwbare en gebruiksvriendelijke software. Dit doen wij al ruim 14 jaar met een enthousiast team van 90+ specialisten. Ruim 160 vastgoedorganisaties en 2 miljoen mensen maken gebruik van onze software.

Waarom kiezen voor Zig?

Wij werken graag samen. Niet alleen met onze klanten, maar ook met elkaar. De bedrijfscultuur is open, onze teams zijn zelfsturend en de werksfeer is altijd goed.

Werken bij Zig betekent onder andere:

  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • Ruimte om mee te denken over de doorontwikkeling van onze producten en om jouw kennis te delen;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen via de Zig Academy;
  • 26 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Goede pensioenregeling;
  • Gezellige en gedreven collega’s;
  • Een fijne werksfeer in een organisatie die altijd in beweging is.

Klinkt goed! En nu? 

Heb jij het gevoel dat wij bij elkaar passen en dat jij deze uitdaging succesvol aan kan gaan? Wacht niet te lang, reageer op deze vacature en stuur jouw CV of LinkedIn profiel. Meer weten? Bellen of whatsappen kan ook. Saskia Kronenburg, recruiter bij Zig, is bereikbaar op 06-41611022. 

Solliciteren bij Zig in 5 stappen

1. Solliciteren

Solliciteren

Is de baan iets voor jou? Laat ons weten dat je enthousiast bent! Vul je gegevens in en upload je CV/laat een link achter naar jouw LinkedIn profiel. Wij inventariseren alle reacties en bekijken zo snel mogelijk jouw sollicitatie.

2. Kennismaking

Kennismaking

Als wij een match zien, krijg je van ons bericht en is het tijd voor een informeel kennismakingsgesprek. Wat kan ik voor je inschenken?

3. Tweede gesprek / Opdracht

Tweede gesprek / Opdracht

Tijdens het tweede gesprek maak je kennis met de afdeling waarin je komt te werken. Jij vertelt meer over jezelf, je motivatie en je kwaliteiten en wij vertellen je alles over de rol en het team. Voor sommige functies vragen wij je na het tweede gesprek een case uit te werken, die we vervolgens samen bespreken.

4. Aanbieding

Aanbieding

Zijn we beiden enthousiast? Wij doen nog even een VOG en eventuele referentie check. Dan doen wij je een aanbod, passend bij jouw ervaring en de functie.

5. Welkom!

Welkom!

Yes! Het contract is getekend! Je bent onze nieuwe aanwinst! Je startdatum is bekend. Je Zig Goodiebag ligt op je te wachten om zo goed mogelijk van start te gaan! Welkom aan boord!! We hebben er zin in!

Reageer hieronder op de vacature IT service engineer / Consultant

Wij accepteren PDF, DOCX, JPG EN PNG files
Choose File